Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Tarnowie

ETR tekst łatwy do czytania

ETR tekst łatwy do czytania

Informacja o Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Tarnowie 

Gdzie się znajdujemy?

  • Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Tarnowie, czyli w skrócie Szkoła to kilka budynków.
  • Budynki połączone są przewiązką.
  • Szkoła znajduje się w Tarnowie.
  • Do budynku można wejść głównym wejściem od strony ulicy Wojciecha Bandrowskiego.
  • Przed wejściem głównym znajduje się podjazd dla osób poruszających się na wózkach.

Jeżeli przyjedziesz do nas autem

  • Wjazd na teren kompleksu Szkoły znajduje się od strony ulicy Wojciecha Bandrowskiego. Znajdziesz tu miejsce do zaparkowania samochodu.
  • Przed wejściem głównym przy ulicy Wojciecha Bandrowskiego jest parking miejski, na którym są wyznaczone 2 miejsca postojowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.

Jeżeli przyjedziesz do nas rowerem

  • Przed wejściem głównym koło podjazdu dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich jest parking rowerowy.

Kadra kierownicza

  • Dyrektorem Szkoły jest pani Katarzyna Ogiela.
  • W Szkole pracują nauczyciele, specjaliści i inni pracownicy szkoły.

Czym zajmuje się Szkoła?

  • Jesteśmy szkołą publiczną.
  • Zajmujemy się kształceniem i wychowaniem dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 19 lat.
  • W szkole są klasy integracyjne, w których uczą się uczniowie niepełnosprawni z uczniami sprawnymi.
  • Nauka w Szkole jest bezpłatna.
  • Zajęcia odbywają się pięć dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku.
  • Uczniowie niepełnosprawni mają możliwość dowozu do szkoły busem lub przez opiekuna.

Kontakt z pracownikami szkoły

  • Sekretariat jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach
    od 7.00 do 15.00.
  • W sekretariacie otrzymasz pomoc pracownika i możesz załatwić sprawę: zostawić pisma, podania, dokumenty, podbić legitymację.
  • Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer:

14 655 80 18

  • Możesz też wysłać e-mail na adres: sekretzso6@umt.tarnow.pl
  • Możesz również napisać pismo i wysłać je na adres:

Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Tarnowie
ul. W. Bandrowskiego 4
33-100 Tarnów

Jak trafić do sekretariatu?

  • Wejdź do szkoły głównym wejściem od ulicy Wojciecha Bandrowskiego.
  • Po wejściu do Szkoły informację uzyskasz od osoby na portierni.
  • Jeśli przy poruszaniu się pomaga Ci pies przewodnik, podejdzie do Ciebie osoba z portierni.

Jeśli jesteś osobą poruszającą się na wózku.

  • Jeżeli poruszasz się na wózku inwalidzkim, skorzystaj z podjazdu przy wejściu głównym.
  • Po wejściu do budynku, pracownik z portierni podejdzie do Ciebie. 
  • Jeżeli potrzebujesz wejść na piętro do księgowości, osoba z portierni pomoże Ci skorzystać ze schodołazu.

Jeśli jesteś osobą słabosłyszącą lub głuchoniemą

  • Prosimy o wskazanie sprawy, którą chcesz załatwić.
    Ułatwi to i przyspieszy jej załatwienie.

Informujemy, że podczas załatwiania spraw w Szkole może towarzyszyć Ci Twój asystent, w celu ułatwienia komunikacji.

Toalety dla osób niepełnosprawnych

  • W Szkole są toalety, dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Maj 2026 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny